cordeliawiikullman

Alla inlägg under juni 2012

Av Cordelia - 28 juni 2012 21:53

Hejsan!

Idag var jag med Ida, vi spelade sims denna fina dag. Yepp, vi är sånna vampyrer som mamma kallade oss. Eftersom vi var på mitt rum och hade de mörkt. Vi väntade på att våra simmar skulle bli vampyrer, wihoo. Kändes som en evighet..

Vi var inte så länge för hon skulle på träning. Jag fixade min sim på typ 5 - 10 minuter, för Ida tog de en timme! xd

Jag höll på med mobilen då..

Men vi skulle kanske ha tältat idag men Idas mamma sa att de inte passade så bra så blir imon till lördag. Sen senare på lördagen ska jag vara med Hilda! ^^

Känns om de var en evighet sen vi var sist :'''(





 









Av Cordelia - 27 juni 2012 23:03

Hejsan!

Idag åkte Emma och Clara hem. Idag skulle jag ju tälta med Ida men de blev inget för de var så dåligt väder, men vi skulle kanske göra de nån annan gång. Vi ska iafall vara imorgon.

Och idag kom mitt skal (^.^)

De är så fiint! *_* Nu är jag lite skrytig och jobbig känns de som.. Jaja :D


Igår blogga jag inte för de är ju inte så snällt att göra de när man har gäster, då ska man ju vara med dom.


Mitt skal :)





 

Av Cordelia - 25 juni 2012 23:09

God Natt!

Fast innan jag går och lägger mig så skriver jag ett inlägg eftersom jag inte har gjort de idag.

Idag har jag bara tagit de lugnt, spelat sims och sånt. Jag har ju gått ut med hunden i de här dumma regnet.

VILL HA RIKTIGT SOMMAR VÄDER!!!

Imon kommer Emma och Clara, wihoo :)

Clara hade varit på sjukhuset igår på natten tror jag hon sa, hon hade ont i magen. Och man kan faktiskt vara på sjukhuset när man har ont i magen. För nåt år sedan hade jag mycket problem och vi åkte till sjukhuset på JULAFTON, skit tråkigt.

Men jag har smsat med henne idag och mådde bättre så de kommer imon, fast de kommer vara här 9.45 ungefär så då får man gå upp tidigt xd

De åker tåg, de skulle ''gå'' 8.45


Nu tänker jag sova så jag inte är skit trött imorgon.

 



Av Cordelia - 24 juni 2012 13:15

Hejsan!  

Jag tänkte börja med en grej som heter ''Cordelia Tipsar''. Idag tipsar jag om mobilskal som jag tycker är fina :)


Skal iPhone 4/4S Kreditkort Grå

Det här är ett iPhone 4/4s skal som ska se ut som ett kreditkort, lite roligt skal tycker jag. ^^

Länk till den: http://fyndiq.se/elektronik/iphone-4/sida-4/#52998-skal-iphone-44s-kreditkort-gra 

Om ni vill kan ni kolla på fyndiq de har massor av billiga skal  bl.a till Samsung och iPhone.

Klicka för full storlek!

De här skalet är till en Samsung Galaxy S2, jag tycker om mönstret och färgen. Tips till er som har en sån mobil, kostar 59,00 kr. De är på rea, orginalpris 119,00 kr.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/samsung/sida-3/#51590-silikonskal-Samsung-Galaxy-S2-blommot

Skal HTC One X hjärtan

De här skalet är till en HTC One X, jag gillar hur de har gjort hjärtat på skalet, fint med lite fjärilar också.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/htc/#52242-skal-htc-one-x-hjartan


Nu blev min dator lite konstig men ni får en länk till Sony Ericsson istället för kunde inte lägga upp en bild.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/sonyericsson/sida-3/

Kanin skalet tänkte jag tipsa om den finns till iPhone men också till Sony Ericsson ARC / S.


 


Av Cordelia - 24 juni 2012 10:15

God Morgon!

Idag så ska jag vara med Ida, vi tänkte sova över i tält idag men de skulle inte bli bra väder så vi sa att vi gör de onsdag - torsdag eller någon annan dag. Jag vet inte riktigt vad jag och Ida ska göra idag, vi får se :)


 






Av Cordelia - 23 juni 2012 16:15

Hejsan!

De blev en sen skolavslutnings present men men, bättre sen än aldrig.

Jag beställde ett mobilskal från https://fyndiq.se/ .


Rilakkumma Skal iPhone 4/4S Björn Beige

Mitt skal ser ut som denna fast en annan färg, de skal jag köpte finns inte mer för jag köpte den sista, hihi :3


 


Av Cordelia - 23 juni 2012 15:00

Hejsan!

Fick inte ha med datorn igår så de var därför jag inte bloggade mer.

Men de var trevligt och så igår. Nästa vecka/denna vecka som kommer så ska Emma och Clara (de är dom vi va hos) komma till mig och kanske sova över. Men vi ska iafall vara en dag. Emma är 14 år och Clara är 11 år.


Idag så kommer Ida och hennes familj till oss. De har varit i Mallorca hela veckan. Vi ska fira midsommar med dom idag. De kom hem för en timme sen ungefär så de kommer till oss. Mamma ska göra köttbullar, och sen något äckligt ;p

Sånt som jag inte gillar. Fast till efterrätt lova hon att de skulle bli Créme Bulé (vet inte hur de stavas xd). Tror de är gott, haha. :)


 

Av Cordelia - 22 juni 2012 08:12

God Morgon!

Jag vaknade för en liten stund sen. Idag är de ju midsommarafton, jag skrev ju i förra inlägget var vi skulle ;)

Vi åker typ halv 12. De blir nog inte så mycket uppdateringar men ska fråga om jag får ta med datorn och skriva på kvällen.


'

Den bilden togs innan vi fick honom, då var han inte gammal. Bara några veckor! ^^

Älskar honom <3


 

Presentation


Jag heter Cordelia och jag är 12 år.
Jag älskar simning, drama, sång, gitarr, fotografera och att vara med kompisar c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards