cordeliawiikullman

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

''Cordelia Tipsar''

Av Cordelia - 24 juni 2012 13:15

Hejsan!  

Jag tänkte börja med en grej som heter ''Cordelia Tipsar''. Idag tipsar jag om mobilskal som jag tycker är fina :)


Skal iPhone 4/4S Kreditkort Grå

Det här är ett iPhone 4/4s skal som ska se ut som ett kreditkort, lite roligt skal tycker jag. ^^

Länk till den: http://fyndiq.se/elektronik/iphone-4/sida-4/#52998-skal-iphone-44s-kreditkort-gra 

Om ni vill kan ni kolla på fyndiq de har massor av billiga skal  bl.a till Samsung och iPhone.

Klicka för full storlek!

De här skalet är till en Samsung Galaxy S2, jag tycker om mönstret och färgen. Tips till er som har en sån mobil, kostar 59,00 kr. De är på rea, orginalpris 119,00 kr.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/samsung/sida-3/#51590-silikonskal-Samsung-Galaxy-S2-blommot

Skal HTC One X hjärtan

De här skalet är till en HTC One X, jag gillar hur de har gjort hjärtat på skalet, fint med lite fjärilar också.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/htc/#52242-skal-htc-one-x-hjartan


Nu blev min dator lite konstig men ni får en länk till Sony Ericsson istället för kunde inte lägga upp en bild.

Länk: http://fyndiq.se/elektronik/sonyericsson/sida-3/

Kanin skalet tänkte jag tipsa om den finns till iPhone men också till Sony Ericsson ARC / S.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cordelia - 15 juli 2012 18:29

Jag har slutat blogga på bloggplatsen, IGEN! Nu bloggar jag på blogg.se, IGEN!   http://cordeliawiikullman.blogg.se/   LÄS DENNNA BLOGG, FÖLJ DEN. KOMMENTERA!!!!!!!!!!! BERÄTTA OM DEN FÖR DINA VÄNNER!!!!!!!!!!!   Jag är väldigt tacksam om...

Av Cordelia - 9 juli 2012 16:19

Hejsan! Nu är vi framme i Stockholm. Quinzy har doppat sig i vattnet, haha :). Vi har jätte nära vattnet från vårt hotell. Vi har varit i en hundpark också. Det är lite sent för att hinna shoppa så det blir förmodligen imorgon. Funderar på att ta et...

Av Cordelia - 8 juli 2012 22:56

Hejsan! Idag åkte vi hem från mormor och morfar. De ös regnade skit mycket på morgonen! Vaknade pga det :/ Sov faktiskt till halv tio idag, det längsta på länge :D Brukar inte sova länge på morgonen. Imorgon åker vi till Stockholm, ska vara d...

Av Cordelia - 7 juli 2012 09:37

God Morgon! Igår kom vi hem från Karlskrona. Jag kunde inte blogga där för vi hade inte någon bra internet. Men första dagen så kollade vi runt och sånt i staden, vi var på ett marin museum, jag och pappa fick köra en båt. Fast de var inne, de va...

Av Cordelia - 4 juli 2012 07:30

God Morgon!Snart åker vi till Karlskrona. Det blir frukost på McDonalds, wihoo :D Ska försöka blogga när vi är i framme.   De var igår kväll, badade Quinzy så han skulle vara lite renare. Därför är han blöt, han skvätte ner min dator xd ...

Presentation


Jag heter Cordelia och jag är 12 år.
Jag älskar simning, drama, sång, gitarr, fotografera och att vara med kompisar c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards