cordeliawiikullman

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Skriver ''sent'' om dagen

Av Cordelia - 25 juni 2012 23:09

God Natt!

Fast innan jag går och lägger mig så skriver jag ett inlägg eftersom jag inte har gjort de idag.

Idag har jag bara tagit de lugnt, spelat sims och sånt. Jag har ju gått ut med hunden i de här dumma regnet.

VILL HA RIKTIGT SOMMAR VÄDER!!!

Imon kommer Emma och Clara, wihoo :)

Clara hade varit på sjukhuset igår på natten tror jag hon sa, hon hade ont i magen. Och man kan faktiskt vara på sjukhuset när man har ont i magen. För nåt år sedan hade jag mycket problem och vi åkte till sjukhuset på JULAFTON, skit tråkigt.

Men jag har smsat med henne idag och mådde bättre så de kommer imon, fast de kommer vara här 9.45 ungefär så då får man gå upp tidigt xd

De åker tåg, de skulle ''gå'' 8.45


Nu tänker jag sova så jag inte är skit trött imorgon.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cordelia - 15 juli 2012 18:29

Jag har slutat blogga på bloggplatsen, IGEN! Nu bloggar jag på blogg.se, IGEN!   http://cordeliawiikullman.blogg.se/   LÄS DENNNA BLOGG, FÖLJ DEN. KOMMENTERA!!!!!!!!!!! BERÄTTA OM DEN FÖR DINA VÄNNER!!!!!!!!!!!   Jag är väldigt tacksam om...

Av Cordelia - 9 juli 2012 16:19

Hejsan! Nu är vi framme i Stockholm. Quinzy har doppat sig i vattnet, haha :). Vi har jätte nära vattnet från vårt hotell. Vi har varit i en hundpark också. Det är lite sent för att hinna shoppa så det blir förmodligen imorgon. Funderar på att ta et...

Av Cordelia - 8 juli 2012 22:56

Hejsan! Idag åkte vi hem från mormor och morfar. De ös regnade skit mycket på morgonen! Vaknade pga det :/ Sov faktiskt till halv tio idag, det längsta på länge :D Brukar inte sova länge på morgonen. Imorgon åker vi till Stockholm, ska vara d...

Av Cordelia - 7 juli 2012 09:37

God Morgon! Igår kom vi hem från Karlskrona. Jag kunde inte blogga där för vi hade inte någon bra internet. Men första dagen så kollade vi runt och sånt i staden, vi var på ett marin museum, jag och pappa fick köra en båt. Fast de var inne, de va...

Av Cordelia - 4 juli 2012 07:30

God Morgon!Snart åker vi till Karlskrona. Det blir frukost på McDonalds, wihoo :D Ska försöka blogga när vi är i framme.   De var igår kväll, badade Quinzy så han skulle vara lite renare. Därför är han blöt, han skvätte ner min dator xd ...

Presentation


Jag heter Cordelia och jag är 12 år.
Jag älskar simning, drama, sång, gitarr, fotografera och att vara med kompisar c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards