cordeliawiikullman

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Cordelia - 1 juli 2012 21:12

Hejsan!

Innan jag skriver om dagen vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat de senaste dagarna.. har haft annat att göra så jag har inte hunnit att skriva. Men jag skriver om fredag, lördag och idag då.


FREDAG: I fredags var jag med Ida igen, vi sovde över. Inte i tält. Men orkade inte vara uppe länge för jag så trött.. xd


LÖRDAG: I lördags så åkte Ida hem typ 10 / kvart över 10. Vi spelade lite sims. Sen var jag med Hilda, vi hoppade studsmatta, lekte med Quinzy och spelade Wii. På kvällen hade vi gäster.


SÖNDAG (IDAG): Idag har jag mest tagit de lugnt, spelat sims.. Jag och pappa var på hemmakväll senare idag och lämnade några filmer vi hade hyrt och så lånade vi nya. Jag köpte också ett nytt skal och sims spelet Katy Perry Sötsaker, men har inte orkat installera de :D

Min mamma fyller år på lördag så har köpt en present till henne, vi ska köpa något mer också :)


Okej.. i detta inlägget nämndes sims rätt många gånger, skit i de xd

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cordelia och jag är 12 år.
Jag älskar simning, drama, sång, gitarr, fotografera och att vara med kompisar c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards