cordeliawiikullman

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Cordelia - 3 juli 2012 22:24

Hejsan!

Idag hade vi vatten och pyssel.

Jag paddlade med Hilda, de gick jättebra för oss! Vi fick åka ut sist, av barnen. men sen så åkte vi förbi allihopa och var längst fram. Sen skulle vi vända och åka tillbaka, då åkte vi före alla igen :D

Men sen i slutet kom de några tjejer före oss, fast de var äldre..

Men endå, jag är nöjd iafall :)

När vi hade pyssel så gjorde jag en tavla, tyckte den blev rätt kladdig eller vad man ska säga men de flesta sa att den var fin och annat snällt.

Hildas blev jättefin! c:

Jag målade typ svensk sommar och Hilda utländsk sommar, jag tänkte inte på de för en lärare sa de. Men jag försökte måla av lite av de stället vi var på. Gjorde om de GANSKA mycket. ;)


Men idag skulle vi till några bekanta, de är mest mamma som har kontakt med dom. Men en av dom jobbar på VSS.

Jag känner ju dom men bara mamma och pappa åkte till dom för jag var så trött efter daglägret så hängde inte med.


Imorgon blir de Karlskrona! ^^

Får se hur de blir om jag kan blogga.


 


Av Cordelia - 3 juli 2012 07:18

God Morgon!

Idag blir de då sista dagen och andra dagen för mig på lägret, eheh. Men vi ska ju till Karskrona på onsdag. Vi ska vara där till fredag. Ska bli kul :)

Vi ska vara på stan och sånt och så ska vi på nån skärgårds tur eller vad de hette xd


Men idag tror jag vi ska ha bl.a tema vatten. Jag vet inte vad vi ska ha mer..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cordelia och jag är 12 år.
Jag älskar simning, drama, sång, gitarr, fotografera och att vara med kompisar c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards